Дистанційне обслуговування (Клієнт-банк)

Послуга Клієнт-Банк для юридичних осіб призначена для автоматизації дистанційної роботи клієнтів Банку по виконанню широкого спектру операцій із своїми фінансовими інструментами з рахунками, використовуючи комп'ютер та підключення до Інтернету або модемного з'єднання.

    Послуга Клієнт-банку включає в себе:
  • Перекази на рахунки в інших банках та всередині банку в національній та іноземній валютах
  • Отримання виписок за рахунками
  • Отримання інформації по банківських продуктах
  • Надсилання заявок на отримання кредитів, банківських карток, відкриття депозитів і т. ін.
  • Надсилання заявок на купівлю/продаж валюти.


Також є можливість обслуговування за допомогою інтернет-банкінгу

Для підключення необхідно звернутись до ПАТ «ФІНАНС БАНК» за адресою: м. Київ, вул. Панельна, буд. 5.
Тел. (044) 569-40-70