Дистанційне обслуговування (Інтернет-банкінг)

Послуга Клієнт-Інтернет-Банк або Інтернет-банкінг для юридичних осіб призначена для автоматизації дистанційної роботи клієнтів Банку по виконанню широкого спектру операцій із своїми фінансовими інструментами (рахунками, платіжними картками), угодами (кредитними, депозитними, картковими продуктами) та використання додаткових сервісів (sms-інформування, контроль бюджета, контроль холдингової компанії) з будь-якої точки світу в режимі он-лайн, використовуючи комп'ютер та підключення до Інтернету. Доступ до системи не потребує додаткового програмного забезпечення. Сиcтема Інтернет-банкінг має високу ступінь захисту, завдяки чому дана послуга володіє високим рівнем безпеки та надійності.

    Послуга Інтернет-банкінгу включає в себе:
  • Перекази на рахунки в інших банках та всередині банку в національній та іноземній валютах
  • Отримання виписок за рахунками
  • Отримання інформації по банківських продуктах
  • Надсилання заявок на отримання кредитів, банківських карток, відкриття депозитів і т. ін.
  • Надсилання заявок на купівлю/продаж валюти.


  • Посібник користувача по інтернет-банкінгу
  • Правила роботи
  • Перелік документів, необхідний для отримання послуги
  • Тарифи на послуги
  • Також є можливість обслуговування за допомогою традиційного клієнт-банку

    Для підключення необхідно звернутись до ПАТ «ФІНАНС БАНК» за адресою: м. Київ, вул. Панельна, буд. 5.
    Тел. (044) 569-40-70